Äänimaljarentoutukset yksilöhoitoina ja ryhmille

 

Kaipaako työyhteisönne tykypäivään rauhoittavaa ja palauttavaa hyvinvointihetkeä?
Tai haluatko antaa itsellesi tai läheisellesi lahjaksi aidosti hemmottelevan rentoutushetken?

 

Olen koulutettu äänimaljahoitaja, ja toteutan äänimaljarentoutuksia sekä yksilöhoitoina että pienryhmille suunnattuina sointukylpyinä. Työyhteisöille ja kaveriporukoille tarjoan rentoutushetkiä esimerkiksi tyky- ja virkistyspäiviin – toteutus onnistuu lähtökohtaisesti teidän omissa tiloissanne. Yksilöhoidot teen omalla Hoitohuoneellani.

 

Käytän hoidoissa Nepalissa käsin taottuja, tiibetiläisiä äänimaljoja. Jokainen malja on yksilöllinen ja soi omalla ainutlaatuisella sävyllään. Ryhmärentoutuksessa eli sointukylvyssä maljoja soitetaan kehon ulkopuolella. Yksilöhoidossa maljoja voidaan asettaa myös kehon päälle, jolloin värähtely pääsee vaikuttamaan vielä syvemmin.

 

Äänimaljarentoutus on kokonaisvaltainen syvärentoutusmenetelmä, joka perustuu äänen ja värähtelyn vaikutukseen kehossa. Värähtely resonoi kehon nesteissä ja tukee hermoston rauhoittumista. Maljojen harmoninen, ajaton sointi auttaa mieltä hiljentymään ja irrottautumaan arjen kiireestä. Parhaimmillaan 45 minuutin rentoutus voi vastata usean tunnin yöunta palauttavuudessaan.

 

Rentoutus voi auttaa unettomuuteen, lievittää stressiä ja ahdistusta sekä vapauttaa kehon jännitystiloja. Hoidon aikana saat levätä mukavasti matolla viltin alla – sinun ei tarvitse tehdä mitään, vain vastaanottaa.

 

Ota rohkeasti yhteyttä, niin suunnitellaan juuri sinulle tai ryhmällesi sopiva, rauhoittava rentoutushetki.

info@palosanto.fi

044-994 8233 (laita mieluiten viesti, koska puhelin on usein

äänettömällä hoitojen / joogien vuoksi)

 

 

 

Palautteita Äänimaljarentoutuksistani:

 

-”Huomasin juuri, että viime viikkojen yöunet ovat kellon mukaan olleet kohtalaisia ja syvää unta 1-1,5h niin maanantain ja tiistain välinen yö oli hyvä ja syvää unta 3h 14min. Mietin että mitäs mä nyt muka maanantaina oon erityistä tehnyt oikein, kun niin kiirus ja stressaava alkuviikko ollut. Sit muistin, että hyvänen aika, olin silloin äänimaljarentoutuksessa 😍 En mä muuta selitystä keksi.”

 

- "Moi! Nyt voisin kertoa minkälaisella matkalla olin kun pidit äänimaljameditaatiota. Kävin metsässä, jossa oli sellainen nelisen metriä korkea kallioseinä, joka oli pitkä, kuin juna ikään. Ja kaareva. Siitä virtasi paikoittain vettä seinämää pitkin ja roikkui vihreitä sammalpeitteitä. Menin sinne kumisevan kallioon sisään vaikka siinä ei ollut ovea. Tila oli avara ja siinä istui ihmisiä piirissä. Ihmettelin mitä mun pitää tehdä. Istua vai seisoa vai liittyä rukoukseen. Odotin kutsua tai jotain. Näin perällä pitkän ja harteikkaan miehen joka seisoi ryhdikkäänä ja sillä oli tavallaan lappilaiset piirteet, tavallaan egyptiläisen. Leveä leuka ja nenä jne musta tukka. Ihmettelin että mitä nyt? Se mies ojensi mulle liekin, taikka laitto sen mun kämmenten väliin. Sitten tuli korkea kumiseva ääni joka kohosi ja kohosi eli sun soitto, joka kohotti minut ylös. Ääni otti lisää voimaa ja nosti minut pyörteeseen. Jossa pyörin hurjaa vauhtia ja levitin sitä liekkiä ympäriinsä joka suuntaan mutta se ei vähentynyt. Kävin vielä muutamassa paikassa, mutta sitten palasin jälleen kallion luo. Se oli jo mennyt umpeen sen seinä. Lähdin kävelee poispäin sammalta pitkin hämärässä metsässä ja tulin hiekkamontulle, jossa ymmärsin että se on meteoriitin jälki. Ihmettelin taas että mitä nyt tapahtuu. Sitten sä pudotit jotain ja kuului kolahdus. Samalla tajusin pudottaneeni kiven maahan. Se kolahti metalliesineeseen, otin sen käteen. Se oli laakea kulho hyvin tummaa metallia. Joka oli hieman suippopohjainen. Pidin sitä käsissä ja huomasin, että se laajenee. Joku nainen tuli oikealta ja yritti ottaa myös vadin reunasta kiinni. Vastustin, mutta annoin kumminkin periksi ja vati lähti laajenee lisää, kunnes se oli jo niin ääretön etten nähnyt edes ketä on sitä kantamassa ja kuinka paljon meitä oikein on. Se kumisi ja helisi kauniisti ja vaikka kuinka paljon siihen tipahteli taivaalta lisää jotain esineitä niin se ei täyttynyt koskaan. Ja niin täydellisen hieno oli koko ajan sun säestyksesi mitä ikinä soititkin, että meni aivan kuin olisin katsonut elokuvaa, jossa on hieno musiikkimaailma. Olen tehnyt tällaisia reissuja omatoimisestikin. Mutta nyt meni helpommin kun soitto auttoi rentoutumaan ja keskittymään. Kiitos"

 

- ”Toivottavasti jatkoa seuraa”

 

- ”Kaunis, rentouttava hetki”

 

”-Mukava rentoutus”